Selasa, 19 Ogos 2014

Giveaway Harry Potter Postcards from Germany!!

Assalammualaikum


klik SINI untuk join 

Syarat2 penyertaan giveaway JINDRISSKA yang pertama diabad ini! Hiphiphooray!
  • Follow blog JINDRISSKA ni. Kalau dah follow, skip je syarat ni. (DONE!)
  • Kalau suka, follow la Instagram KLIK atau Twitter KLIK (optional, taknak follow pon takpe) -(Memang xkan follow bcoz xde,hewhew)
  • Buat satu entry bertajuk "Giveaway Harry Potter Postcards from Germany!!" (DONE!)
  • Kalau takde blog, tpi nak join jugak, share je apa2 entry dari blog JINDRISSKA ni ke laman social mcm FB, Twitter, ataupon Insta, dan taglah aku! (Bila free nanti buat.hehe)
  • Dalam entry/post tuh, tulislah sepatah dua kata tentang blog JINDRISSKA ni. (Membodek dibenarkan dan mungkin akan memudahkan anda utk menang GA ni!) (DONE!)
  • Bubuh banner kat bawah ni, and backlink semula ke blog JINDRISSKA ni.(DONE!)
  • Lastly, lekatkan link entry korang dalam ruangan komen kat bawah ni. Siap! (DONE!)

GIVEAWAY BERAKHIR 27 OGOS 2014

Apa yang best nye blog JINDRISSKA??? Pertama kali alynn visit blog nye . So jelously..,EDISI TERJAH ---> ABOUT ME .tengoklah first komen siapa..huhu ..aku la tu >_<

Dan apa yang aku kagum lagi sebabnya : (KOPI PASTA daripada blog JINDRISSKA)

"Aku seorang student Electrical Engineering di sebuah University di Germany, bernama University of Applied Sciences Bingen. Nama glamour uni aku ni adalah FH Bingen. Aku ditaja sepenuhnya oleh JPA. Aku dah berkahwin pada usia 22 tahun menggunakan duit biasiswa yang disimpan. Tapi disebabkan aku masih belajar lagi, aku belum lagi ada anak. "

So proud for u dear, belajar rajin2..kalau ada baby nanti xlupe share pasal baby pula..hehe . Then , jeles dgn "Travelogues" ... huuuuu.. bertuah kan . 

Ini semua bukan bodekan tapi rialiti dan kenyataan daripada Kak Alynn kehkehkeh .. :D. Akhir kata daripada Kak Alynn, Wish u gud luck & all the best for ur study & future .

Jazakumullah Khairan Katira


6 ulasan:

  1. Singgah BW dari GA yang sama dan follow sini #184...
    http://kenny977.blogspot.com/2014/08/giveaway-harry-potter-postcards-from.html

    BalasPadam
  2. Berkunjung dari segmen yg sama.
    Jemput Singgah --> From FAMF Tower

    done follow sini #185

    BalasPadam
  3. goodluck! Nadya ade join jugak :)

    BalasPadam
  4. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.de/2014/08/giveaway-harry-potter-postcards-from.html

    BalasPadam